Gå til indhold
TEST 2

Chat med os

Chatten er åben og bemandet på følgende tidspunkter undtagen på helligdage:

 

Mandag kl. 9-17

Tirsdag - torsdag kl. 9-16

Fredag kl. 9-14

Vores chatbot kan hjælpe dig hele døgnet alle ugens dage - også på helligdage.

 

Klik på chatikonet nederst til højre, hvis du vil starte chatten.

 

På chatten tilbyder vi vejledning om din skat. Du chatter som udgangspunkt med vores chatbot og ikke en medarbejder fra Skattestyrelsen. Kan chatbotten ikke besvare dit spørgsmål, har du mulighed for at blive viderestillet til en chatmedarbejder, hvis din henvendelse er inden for vores åbningstid. Vi kan svare på de fleste emner, men kan blive nødt til at henvise til telefonen.

Spørg chatbotten: Generel vejledning uden for vores åbningstider

Chatbotten kan kun give generel vejledning og kan ikke hjælpe med din konkrete sag. Det betyder, at du uden for åbningstid ikke kan få vejledning på konkrete spørgsmål vedrørende en sag eller en problemstilling, da chatbotten uden for åbningstid ikke har mulighed for at viderestille dig til en medarbejder.

Chat med os: Konkret vejledning inden for vores åbningstider

Inden for vores åbningstid er vores chat bemandet, og du har derfor mulighed for at blive viderestillet til en af vores medarbejdere, hvis chatbotten ikke kan hjælpe med dit spørgsmål. Dog har vi i nogle perioder ekstra travlt, og derfor kan alle vores medarbejdere være optaget. I det tilfælde kan du ikke blive viderestillet til at chatte med en medarbejder. Vi vil informere dig i chatten, hvis dette er tilfældet, og bede dig om at starte chatten med os igen på et senere tidspunkt.

Om sikkerhed i vores chat

Chatbotten er tænkt som en hjælp til dig, og det er derfor kun dig, der kan se samtalen med vores chatbot. Samtalen vil blive gemt i anonymiseret form til trænings- og læringsformål. Samtaler i chatten gemmes kun så længe, de er relevante og slettes løbende i overensstemmelse med vores persondatapolitik. Læs mere på skat.dk/chatsikkerhed

Du er altid velkommen til at kontakte os 

Chatbotten er et supplement til at kontakte Skattestyrelsen, og du er altid velkommen til at ringe eller sende besked til os. Læs mere under Kontakt os